Plaja Cleopatrei din Alanya

435 aprecieri de la 452 cititori

Coborâm cu telecabina de la castel și gata, direcția plajă.

Acolo îl vedem pe Murat - tipu' căruia îi plătisem 20 de lire "tips" ca să ne rezerve sezlong-urile în față.
Ne însoțește până la sezonguri și-i achitam omului 45 de lire ptr. două șezlong-uri cu umbrelă și măsuță.
Șezlongurile cu saltea.

Urmează o zi normală relaxare, plajă și bălăceală, cu mine mai mult sub umbrelă decât la soare.
M-am uns tot cu crema factor 50 gândindu-mă că o arsură solară îmi mai lipsește mâine când voi lua din nou echipamentul moto pe mine. Plaja Cleopatrei Alanya Apa foarte caldă însă intrarea în apă este dificilă.
La fund, în partea din față, chiar unde se lovesc valurile de mal este o zona de piatră acoperită cu alge.
Foarte alunecoasă și neregulată. Diverse denivelări, șanțuri și protuberanțe gata să-ți dea ajutor dacă vrei să-ți rupi un deget de la picior. Mai ales la ce valuri erau. Plaja Cleopatrei Alanya Apoi am văzut prin apă un fel de tipar și am dedus că este foarte posibil ca aici să fie o rămășițele unei construcții din era romană.
Se vedea clar un tipar, pătrățele și unele șanțuri erau prea drepte și de aceeași adâncime. Să fi fost de 2cm lățime pierzîndu-se în mare.
Unde se termină șablonul ăsta, apa îmi sărea de cap așa că n-am mai fost să văd.
Oricum mi s-a părut că mă trage apa în larg.
Adică nah, nici eu nu știu să înot deși mă pot ține la suprafață și ocazional dacă mă vad în ape mai mari pot să "dau din crengi" și să mă readuc mai aproape de mal.
Dar aici parcă te trage în larg.

Totuși asta este plaja Cleopatrei și legenda spune că regina și-ar fi adus nisip aici din Valea Nilului.
Cleopatra ar fi primit cadou de la Marc Antoniu toată zona Alanyei.

Anyway, petrecem ziua la plajă și apoi pe la un 6 după-amiază o aud pe Kitty că s-a plictisit.
De fapt îi era foame. Plaja Cleopatrei Alanya Plaja Cleopatrei Alanya Mergem să mâncăm, mai facem câteva poze în micul parc din apropiere și fugim spre camera de hotel, moleșiți de la atâta soare și luptă cu valuri. Plaja Cleopatrei Alanya Plaja Cleopatrei Alanya Pe drum întâlnim un afișaj de farmacie care indică +34°C la ora 19, vezi video-ul de mai jos:

435 aprecieri de la 452 cititori

• Distribuie:

anterior:
Castelul din Alanya
următor:
Drumul către Çatalhöyük
următorul:

Turcia în trei săptămâni: Drumul către Çatalhöyük

Drumul către Çatalhöyük: superb, trafic minim spre deloc, căldura suportabilă și peisaje mirifice.

vezi detalii

anteriorul:

Turcia în trei săptămâni: Castelul din Alanya

Castelul din Alanya

Castelul este situat la o înălțime de 250m deasupra mării, pe o peninsulă stâncoasă, fiind protejat pe trei laturi de Marea Mediterană.

vezi detalii

Alanya

Turcia

Destinație populară în sezonul estival, Alanya te așteaptă cu plaja Cleopatrei și multe locuri de vizitat.

Turcia în trei săptămâni: Plaja Cleopatrei din Alanya

Turcia în trei săptămâni

Cu motocicleta prin Turcia în 2021: plimbare de aprox. 3600 de km în trei săptămâni.

vezi tura
Vizitează canalul Youtube

Hai cu Busa prin lume!

Click pentru abonare directă!

Eu sunt Sorin și îți urez BUN VENIT pe canalul HayabusaTravels, locul unde vei găsi motovloguri serioase despre motociclism, călătorii cu motocicleta și alte subiecte adiacente.
Abonează-te și apasă clopoțelul pentru a fi notificat ori de câte ori postez.
Abonarea este gratuită!
Vizionare placută!

vezi canalul
Motocilism: Reguli pentru începători

Motocilism:
Reguli pentru începători

descarcă

Mitul echipamentului

A nu se înțelege greşit! Este foarte bine să porți echipament de protecție pe motocicletă. Există situații când echipamentul reduce din amploarea eventualelor lovituri. La fel,

detalii

Acum este foarte ușor să devenim Parteneri